Każda firma, niezależnie od tego w jakiej działa branży, potrzebuje logo, które z czasem utrwali się na rynku i będzie stanowiło znak rozpoznawczy danego przedsiębiorcy. Logo jest graficzną lub tekstową formą interpretacji nazwy i jednoznacznie identyfikuje daną markę, firmę, produkt itp. Jeżeli chciałbyś zlecić naszej firmie zaprojektowanie logo, które będzie widoczne na stronie internetowej, ulotkach, wizytówkach, aukcjach allegro i w innych mediach, to z chęcią przygotujemy kilka propozycji.
Podczas procesu projektowania logo analizujemy konkurencję, ich materiały reklamowe i logotypy, aby móc stworzyć logo inne, wyróżniające się, które zapadnie w pamięć klientów firmy.
Identyfikacja wizualna (ang. corporate identity, visual identity) – podstawowe narzędzie, służące kreowaniu wizerunku marki firmy na rynku. Termin ten określa ogół symboli i zachowań stosowanych w firmie w celu uzyskania czytelnej i spójnej identyfikacji rynkowej i wyróżnienia jej spośród konkurencyjnych marek. Spójny system wizualny jest najważniejszym elementem całościowej identyfikacji.
Dzięki szczegółowo opisanej budowie znaku (logo), zachowasz spójność materiałów reklamowych reprezentujących Twoją firmę. Wszystkie te informacje zostają zawarte w tzw. Księdze znaku (ang. Brand book). W tworzonych przez nas Księgach znaku znajdziesz szczegółowe opracowania oraz konkretne przykłady zastosowania logo. Przestrzeganie zasad zawartych w Księdze znaku jest niezbędne, jeżeli chcemy tworzyć spójny wizerunek firmy.
Księga znaku przeważnie składa się z 7 części:
- opis oraz znaczenie logotypu,
- budowa logotypu,
- dobrana kolorystyka (Pantone, Cmyk, RGB, Hex/WWW),
- pole ochronne,
- warianty logo,
- zalecane kroje pisma wraz z odmianami i wielkością,
- prawidłowe i nieprawidłowe zastosowanie logo.
Chętnie podejmiemy się wyzwania wykreowania oryginalnego wizerunku Twojej firmy, abyś mógł wyróżnić się na tle konkurencji.
Nic nie stoi na przeszkodzie, aby poszerzyć CI o sugerowane barwy, które możesz zastosować przy wystroju wnętrza biura oraz propozycję wyglądu produktów/ opakowań i wiele innych. Dzięki stosowaniu wszystkich proponowanych rozwiązań masz pewność, że Twoja firma zyska jednolity wizerunek i charakter, co prowadzi do zapamiętania marki przez klientów.