plende

sso zdalna pomoc 2

Z myślą o przyszłych Klientach i interwencjach jednorazowych wdrożyliśmy aplikację w wersji Quick Support. Aplikacja ta nie wymaga instalacji. W przypadku potrzeby skorzystania ze zdalnej pomocy należy:
 
1. Pobrać aplikację w odpowiedniej wersji tutaj.
2. Opłacić usługę za pośrednictwem płatności elektronicznych tutaj.
3. Zadzwonić pod wskazany numer i zgłosić problem.
 
Nasz konsultant skontaktuje się z Państwem w przeciągu kilku minut na wskazany adres / numer. Opłata jednostkowa to cena każdej rozpoczętej godziny pracy serwisanta. Za pośrednictwem tej usługi możemy rozwiązać większość problemów. Do najczęściej spotykanych należą:
- instalacja oprogramowania,
- konfiguracja oprogramowania,
- instalacja nowego urządzenia,
- konfiguracja nowego urządzenia,
- instalacja sterowników (z wyjątkiem karty sieciowej, na której utrzymywane jest połączenie),
- instalacja i rozwiązywanie problemów z drukarkami,
- nadawanie uprawnień,
- administracja zasobami sieciowymi,
- zmiana haseł,
- i wiele innych.
 

Wdrożenie wsparcia informatycznego w postaci zdalnej pomocy pozwala Klientowi na ciągłą i stabilną pracę swojej firmy. Dzięki nadzorowi administracyjnemu Klient informowany jest o możliwych rozwiązaniach, modernizacjach czy automatyzacjach, które jeszcze bardziej przyspieszą i usystematyzują pracę sprawiając, że będzie ona bardziej efektywna. Decydując się na takie rozwiązanie nie ma potrzeby tworzenia działu IT, czy zatrudniania kolejnej osoby, której wynagrodzenie byłoby znacznie większym obciążeniem dla firmy. Zachęcamy do zapoznania się z ofertą o obsługę informatyczną Państwa firmy tutaj.


W naszym sklepie internetowym oferujemy sprzęt komputerowy sprawdzonych marek. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajdą Państwo zarówno sprzęt nowy jak i poleasingowy. Wszystkie oferowane produkty posiadają gwarancję. Oferujemy również skup lub utylizację starego sprzętu komputerowego.

 
SSO | Oferta KAR