Poniżej przedstawiamy warianty stałej współpracy, w zakresie wsparcia informatycznego firmy. W zależności od potrzeb Klienta, oferujemy pakiety S, M, L i XL. Zakupu odpowiedniego pakietu mogą Państwo dokonać
tutaj lub kontaktując się z naszą firmą za pośrednictwem formularza kontaktowego.
Minimalny czas trwania umowy |
3 miesiące |
Opłata miesięczna |
250.00 zł |
Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu |
5 godzin |
Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu |
3 godziny |
Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu |
3 godziny |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną |
50.00 zł |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta |
100.00 zł |
Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych |
8.00 - 18.00 |
Minimalny czas trwania umowy |
3 miesiące |
Opłata miesięczna |
500.00 zł |
Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu |
10 godzin |
Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu |
10 godziny |
Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu |
2 godziny |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną |
45.00 zł |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta |
90.00 zł |
Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych |
8.00 - 18.00 |
Minimalny czas trwania umowy |
3 miesiące |
Opłata miesięczna |
750.00 zł |
Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu |
15 godzin |
Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu |
15 godziny |
Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu |
2 godziny |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną |
45.00 zł |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta |
90.00 zł |
Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych |
8.00 - 18.00 |
Minimalny czas trwania umowy |
3 miesiące |
Opłata miesięczna |
1000.00 zł |
Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu |
20 godzin |
Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu |
20 godziny |
Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu |
1 godzina |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną |
40.00 zł |
Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta |
90.00 zł |
Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych |
8.00 - 20.00 |