plende
Poniżej przedstawiamy warianty stałej współpracy, w zakresie wsparcia informatycznego firmy. W zależności od potrzeb Klienta, oferujemy pakiety S, M, L i XL. Zakupu odpowiedniego pakietu mogą Państwo dokonać tutaj lub kontaktując się z naszą firmą za pośrednictwem formularza kontaktowego.
 
SSO | Outsourcing IT - Pakiet S
 Minimalny czas trwania umowy 3 miesiące 
 Opłata miesięczna 250.00 zł 
 Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu 5 godzin 
 Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu 3 godziny 
 Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu 3 godziny 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 50.00 zł 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 100.00 zł 
 Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych 8.00 - 18.00 
 
 
SSO | Outsourcing IT - Pakiet M
 Minimalny czas trwania umowy 3 miesiące 
 Opłata miesięczna 500.00 zł 
 Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu 10 godzin 
 Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu 10 godziny 
 Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu 2 godziny 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 45.00 zł 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 90.00 zł 
 Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych 8.00 - 18.00 
 
 
SSO | Outsourcing IT - Pakiet L
 Minimalny czas trwania umowy 3 miesiące 
 Opłata miesięczna 750.00 zł 
 Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu 15 godzin 
 Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu 15 godziny 
 Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu 2 godziny 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 45.00 zł 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 90.00 zł 
 Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych 8.00 - 18.00 
 
 
SSO | Outsourcing IT - Pakiet XL
 Minimalny czas trwania umowy 3 miesiące 
 Opłata miesięczna 1000.00 zł 
 Ilość godzin pomocy zdalnej do wykorzystania w ramach abonamentu 20 godzin 
 Ilość godzin do wykorzystania w siedzibie klienta w ramach abonamentu 20 godziny 
 Czas reakcji od chwili zgłoszenia problemu 1 godzina 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na pomoc zdalną 40.00 zł 
 Cena roboczogodziny po wykorzystaniu abonamentu na wizyty w siedzibie klienta 90.00 zł 
 Godziny przyjmowania zgłoszeń serwisowych 8.00 - 20.00