plende

sso zdalna pomoc 2

Z myślą o stałych Klientach objętych obsługą IT wdrożyliśmy aplikację w wersji HOST. Aplikacja ta instalowana jest na każdym urządzeniu objętym umową serwisową. W przypadku potrzeby skorzystania ze zdalnej pomocy Klient nie musi nic instalować czy uruchamiać. Aplikacja w wersji host uruchamiana jest automatycznie podczas uruchamiania systemu operacyjnego. Każde urządzenie widnieje w naszych rejestrach, dlatego nie ma potrzeby podawania jakichkolwiek informacji. Takie rozwiązanie jest bardziej komfortowe dla Klienta, a nasz informatyk jest w stanie dużo szybciej pomóc w rozwiązaniu problemu. 

Do najczęściej spotykanych interwencji można zaliczyć min.:
- instalacja oprogramowania,
- konfiguracja oprogramowania,
- instalacja nowego urządzenia,
- konfiguracja nowego urządzenia,
- instalacja sterowników (z wyjątkiem karty sieciowej, na której utrzymywane jest połączenie),
- instalacja i rozwiązywanie problemów z drukarkami,
- nadawanie uprawnień,
- administracja zasobami sieciowymi,
- zmiana haseł,
- i wiele innych.
 

Wdrożenie wsparcia informatycznego w postaci zdalnej pomocy pozwala Klientowi na ciągłą i stabilną pracę swojej firmy. Dzięki nadzorowi administracyjnemu Klient informowany jest o możliwych rozwiązaniach, modernizacjach czy automatyzacjach, które jeszcze bardziej przyspieszą i usystematyzują pracę sprawiając, że będzie ona bardziej efektywna. Decydując się na takie rozwiązanie nie ma potrzeby tworzenia działu IT, czy zatrudniania kolejnej osoby, której wynagrodzenie byłoby znacznie większym obciążeniem dla firmy.


W naszym sklepie internetowym oferujemy sprzęt komputerowy sprawdzonych marek. Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajdą Państwo zarówno sprzęt nowy jak i poleasingowy. Wszystkie oferowane produkty posiadają gwarancję. Oferujemy również skup lub utylizację starego sprzętu komputerowego.

 
SSO | Oferta KAR
© 2018 SSO. Wszystkie prawa zastrzeżone | Polityka prywatności